Wednesday, June 11, 2008

ceriteraku arini

arini aku xde mood nk wt keje..
so ni keje aku arini...
donlod2 lagu, termasuk blogspot akusape..lazat gak ni..

usha la keje aku arini..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

aku hanye la pilot biase

aku naik pangkat jadi angkasawati


aku menjadi sumber inspirasi mereka

da glemer, pedehal..mesti la masuk magazine..

bile mukaku dipotratkan..monarina..ishh..da cam mona fendi lak..kekek

paper pun masuk gak...tp paper march 1985..aku pun xkuar lg dr perut ibuku...kakakaka

akupun wt keje jahat jap, da terlampau kaye katekan....

aku kayaaa..

dandan tu aku kene tangkap..

OMG..i'm in jail..siap bmisai..time tu nk nyamar,tu xsempat nk tarik janggut palsu tu..

tapi xku sangke, ramai sungguh org meminati ku.. antaranye:-

jgn memain, madonna minat gwe tau


david pun same, siap wt tatoo...

paris jadi promoter jual album gwe..

bwh ni peminat biase..bukan dikalangan artis..

peminat2 ku

ish, peminat aku ni..jangan jakun sgt bleh...kkeekek

menjadi rebutan kaum lelaki..kekekkeke


oleh krane itu, aku melantik posh beckam sbagai khadam aku..

muke bengang je PA aku ni..potong gaji baru tau..

aku lah bintang bergemerlapan itu..RINAPINK MONROE


I Looove u all...mmuah..(dgn gediksnye) wakakakaakkaaka

adeh..aku ni gilos arini...

No comments: