Monday, March 29, 2010

senin yg bz

arini masuk keje kul 8.30..hiihihi
ni pasl iwan la.
die yg lambat, ngn aku2 skali terkene..
so die bwk moto, aku bwk kete.
dan aku sangat berapi kt jaln gombak tu, nak dekat sejam aku stuck kt situ..
nak masuk ke jalan setapak tu gile2 punye jammed..

hantu tul la..
polis2 ni tolong la cover kt situ...
masuk jln pahang ke jln tun razak da clear..
xde la jammed sgt..
serik tul aku nk drive gi keje ni..

ape la aku merapek ngn jammed yg xpenah abih ni...
aku sbenarnye nak cite..
senin smpai rabu akunye bos mc..
ilang pedoman kejap...
kaco mazia sane sini...hihihi
so kamis bos blk da dan aku pun dpt la surat confirm....
yihaaaaaa, boleh lompat tinggi cm ni....

buln 1 aku da confirm, tapi buln 3 br dpt surat....
sape salah tu??? xde system ke dorg ni??hihihhi
jumaat pagi2 aku meroyan ngn kopetro..
sesuke ati nak potong duit gaji aku yg smakin skit dari dulu tu..
memang meroyan la aku jap tgk hasilnye..
so da call, siap aku crk pay slip aku yg besepah2 kt dalam drawer tu, maki kopetro jap..
heheh..
xdela maki pun, cume marah2 hangin..
pastu die ckp payroll lambt, lagi aku hangin la..
da terang2 every month kene potong dan dekat 3 tahun amount yg same..
so die kate nnt dpt refund balik baru aku senyum lebar blk...
so lepas tu aku bz cuz dpt idea nk kemaskini baby paradigm tu..

arini pun sibuk bz ngn bende last week lagi ditambah ngn mazia md noor yg telolong2 menjerit nameku cuz nak raise PR...hahaha
sian mazia harini..
byk gile keje die..
ja, smoge kamu berjaye membuat keje yg ade tu..hahahaha
ps: cuti memang best, tapi xbest klu cuti org opis call.. sgt xtenteram gitu

2 comments:

MaszLaVista said...

duit masyukkkk boleh laa party buih ni beb!

rina is pink is sugitani said...

lum masyuk gile babeng lagi la lalink....nnt ler...ade rejeki, aku wat kenduri kt umah nenek aku