Thursday, October 28, 2010

again n again??

arini dah msuk hari ke 4 bermeja baru..
memule rasa janggal ler..
macam sempit skit, space pun limited.
klu dulu, orang cakap aku xde keje..
memang la, akunye keje memang paperless, sume dalam system.. hoh dorang ni..
tapi skang ni memang xde tmpt langsung nk letak paper depan pc..
tp xpelah, atleast still tmpt yg same...

cume aku still terganggu ngn sore annoying orang sebelah..
ntahler..
xpenah berminat nk kawan ngn die..
aku ni memang sombong especially ngn org baru...
so nasiblah sape yg penah kene ngn aku.. hihi

file cabinet dah xmuat bawah meje, so letak kt belakang kerusi

this my new table.. dari sisi


look messy kan?? not in mood dah nk hias meje..

ni cable tied aku pow dari skandal lame.. hehe... kekunun nk ikat wayar2 bawah meje, tp smpai skang xwat.. huh.. xde mood dah..


n skang ni, depan meje aku xde org duduk. so x ke bangang dorg ni??

2 comments:

maziamohdnoor said...

lebih berminat nak tahu tentang cable tight.. kekekekekkkk

rina is pink is sugitani said...

ja. cabel tied tu dah jadi laki org... kekek