Wednesday, April 15, 2009

aku marah sangt lagi ni..


ari2 cm ni aku boleh jadi gila lak...
masalah keje bertimpe..
datang plak satu lagi..
mr ahmad faizal..
napela ko xpaham bahase..
tolong la..
aku malas nk cakap lagi pasal hal lame..
bende da berlalu dan aku harap xde ape akan berlaku lagi..
tapi lepas 5 bulan baru ko nk mroyan kenape?
baik tggu aku branak lu..
ape hak ko nk pakse2 aku jumpe ko?

n yg paling best my mom lak yg sokong die..
sape yg anak mak aku ni??
aku rase nk terbang dan lari je..

ye aku taw masalah xkn ilang wlupun kite lari ke ujung dunia, masalahnye aku xnak tambah masalah jumpe die lg..
wat for?
xde bende da nk dibincangkan...
lebih baik aku bwk diri je cmni..

my mom pun xsyg aku lg..
lagi syg menantu xjadi die..
ekceli kesian, tapi the way she's treat him..adeh...

when la my unlucky love story will gone?
dolu2 dapat yg boye...
yg ni psiko lak..
hope next be better...

aku sedih ni..
mak aku ni xsyg anak sendiri..huwaaaaaaaaa

3 comments:

Mimy Hamid said...

faizal tu ex bf rina ke?? dlm hati ada cinta lg x??

pancake said...

ekau lompang jo link manusia yg namenye ahmad faizal tu,pastu bako uma die..wakakak
kejam x aku..huhu

rina is pink is sugitani said...

mimy - no more love..hate ade...huhuhu...

pancake - aku klu boleh muke die aku xtgk link, apetah lg yg de kene mengene ngn die..aku rimas