Wednesday, April 29, 2009

cerite aku

aku de cite best ni...
gaji aku da masuk ari jumaat aritu, dan aku da abihkan, smpai la ni, poket aku de serat je..
cukup2 nk gi jb..
aku gile ke ahopping kompleks gile..
wlupun xde tenet, tp aku masih berkesempatan gi ngula ke klcc..
ari sabtu..
masuk kul 9..
pastu kul 10, kuar jap, balik umah amek brg..
pastu masuk balik..
kul 12 kuar gi klcc smpai kul 2.30 kot..ahahahaha
penuh tgn aku kiri kanan..

senin, ati lak ajak teman die shopping..
ajak ibu..
abih gak ntuk ibu.....
xpe la..
adiah ari ibu la tu kekunun..hehehe

la ni aku xde sen..
da la, akunye unpaid leave baru potong buln ni..
siot tul la..
bengang haku..
tapi xpe..
utang2 tegar settle da..
cume utang insurans bapak aku je..

lg yg best, da 2 ari aku bwk moto roadtax kt abg aku..
siot tul la..
aku lupe nk amek..heheh
nasib polis semalm xtahan aku..

sudah la korg..
aku hungry ni..
nk makan breakfast..
mak aku masak mihun goreng..
lazattttttttttt

2 comments:

Mimy Hamid said...

gaji oh gaji...dpt lambat pn sama ngan dpat cepat kan..adakah sbb kita ni kua shopping?? hehe

rina is pink is sugitani said...

tu la kot..tp this month memang diakui byk abih sen ntuk shopping..takpe la berbaloi..
dari asik makan je..hihihi