Wednesday, June 10, 2009

hoh

good news..
bonus nak masuk...
yeahhhhhhhhhhhh.....
walaupun bonus aku xmeletup cm org len, tapi oklah..
boleh baya utang iwan, bg ibu sikit, api indon skit..
banje nenek ngn atuk aku..
klu arwah tok hamid ade mesti syok...
die akan hargai pe saje yg aku bg..

yg paling penting, aku boleh shopping..hihi
takat ni utang2 tegar aku cm bese je, by monthly, so xde la aku goyang sgt ngn utang2 len..
shopping, makan..
mesti kt situ je duit aku abih..hhihih
hoh, xboleh ar..
kene beli kain raye..
tahun ni famili sebelah ibu sume pilih kaler purple..
so sape nak jadi pasangan purple aku di pagi raye??hihihii

lagi yg penting, kene start saving...
road tax kete mati bulan 10..
time nk raye, time tu la die nk mati..
so kene la jimat skit..
ingt rina, jgn lupe diri..
ni belum 1hb, da xde sen..
mende la kamu ni rina..huhuhu
tapi xpe la, atleast xde utang yg tertunggak, except for phone ngn tenet ni...
loan studi pun aku da start baya blk taw..
wahahah, bukn men bangge lagi ko rina..
baru start baya, da kecoh..
kang lupe diri..

lagi, nk crk pengganti note book aku ke nk repair notebook erk?
tgk bajet sok la ye...hihihi

p/s: jeno, bile nk lepak kunang2??hihihi

2 comments:

Mimy Hamid said...

ye ye bonus nk kuar...tumapng sekakli , 2 kaki, 3 kaki ...uhuhuh

z.a.i.n.u.r said...

Sabtu malam ada aktiviti ke? Jom lepak kunang2... Hehehe