Thursday, June 11, 2009

Perletakan jawatan

Arini aku nk umumkan aku xnk da menjadi radio bekarat ntuk sesape je la..hihihih
Penatla pulak jadi org tgh ni..
Smpai ketenteraman aku pun xde..
So end of stori..
I’m quiet…

Mesti korg blur, ape aku merapik ni..
Ikut suke ati la nk tulih pe kan..hihih

The stori begin here..
Once spoke time..hihiihi
One day, aku dilantik scare xrasmi menjadi penyampai radio berkarat.
Aku cume nk tolong nasib siisteri dan anak2 je..
Tapi lame2 aku jadi rimas lak..
Bosan aku bile siisteri asik mengganggu aku..

So now, aku fed up nk layan due2, aku wat xtaw je..
Memang aku de wat salah, n I’m shud do that, tapi niat aku baik..
Xnak kaum sejenis aku teraniaya je..

Tapi bile lame2, makin worst dan identiti aku sebagai penyampai radio makin terjejas, aku amek keputusan letak jawatan lak..
Org kater berdiam lagi baik, dari bersuare..
Tapi takat ni ape yg aku kuarkan bende yg terjadi depan mate, tu pun aku tapis, xde 18sg ok…hihih
Klu aku nk wat, lebih dari tu pun boleh..
Tapi aku xnk la jadi perosak lak..
Radio2 jugak, kang kene kat aku..
Nangih xberlagu, padan muke ko rina..
So now, zip my mouth and just look without sound..huhhuuh

5 comments:

Khaisya said...

kesimpulannya, dengarlah radio ikim.fm

Mimy Hamid said...

baik jgn jd dj radio...resigned terus..

maisa-ah said...

alluuu...

Lien Fayzal said...

btul3x..
tht's a vr gd idea...
let's them setel themself.
u will go thru tis kind og c2ac soon.. once u get married k...

Biarlah Rahsia said...

jd piring astro la best..ekeke

-jm-