Tuesday, July 7, 2009

egonye die


bile aku berjumpe seorang kawan yg lame xjumpe..
masing2 pun meluahkan rase di ati masing2..
masing2 mempertahan perasaan mereka..

adekalanye die benar, adekalanye aku betul..
adekalanye aku merasakan aku lagi matang dari die wlupun jarak usia kami berbeza..
mungkin aku xpunyai pengalaman sehebat die, tapi ku rasakan ape yg pernah kualami, sgt cukup untukku...
tidak ingin itu berlaku lagi..

ya, mungkin kami punyai jantina yg berlainan, kerna laki xkan pernah memahami perempuan, dan begitu juga dgn perempuan..
dan kerna itu, mereka ditakdirkan bersama rite?
kerna sifat yg berlawanan itu lebih bermakna bile bersatukan...

dan disitulah terbitnya perasaan yg murni..


sayangnye bile timbul sedikit perselisihan faham, saat2 manis itu hilang..
sayang sangt..
so kepade pasangan bercinte, jgn bagi ego menguasai korang, jgn biar ati menguasai otak korang..

cuz bile ati yg bertindak bagai tuan, dunie ini akan terbalik, kerna ati terletak di dada, dan otak itu di atas kepale..
klu hati rosak, boleh ditukar, tapi bile otak rosak, xmungkin akan boleh ditukar, tingginye pangkat otak kite..
so make sure, jgn biarkan hatimu mengepalai perjalanan cinte korang...

p/s: jiwang je rina ni skang..hihi

No comments: