Tuesday, July 7, 2009

malam mingguku

kerna kesihatan yg tidak mengizinkan selepas seari suntuk berpoye2 di klcc bersame jeno dan ein, balik umah aku terus ketiduran..huh..
dan ptgnye aku terjage...
dan malamnye xtaw da nk wtpe...
end of stori, msg keledek, dan lepak kt depan umah nenek smbl test camera baru..
lupe plak nk dikabarkan, aku telah menambah utang baru untuk sekian kalinye..
hope dalam mase setahun ni, dpt la aku menyetelkan utang plasma dan home theatre yg telah diambil oleh aku..hihih
dan free gift camera panasonic lumix..
here some moment has been taken..
xcun pun cam camera mahal jeno...
aiman the bigger...

masing2 tgk gelakkn aku yg tiru epit menari tonik

epit gile, siap tulis apache kt kaki..

aku dgn suar tido..time ni br kul 9...hiihh..

aku dan keledek

ati dan ajib...pasangan sejoli mase kini..hihih

atukku yg masih gagah lagi

taman ibu

dan malamnye selepas itu, aku menonton upin dan ipin, citer time bulan pose..hhaha..
so funny la dorg ni..
dan selepas itu epic movie dan selepas itu masuk bilik n zzzzzzzzzz..huhuh

p/s: malam minggu yg bererti biarpun kesunyian itu ade...

No comments: