Monday, July 6, 2009

jatuh cinte


bilekah korg last jatuh cinte?
is that ur true love?
we never know rite.

but for me, aku senang jatuh cinte, tapi awas wahai lelaki2 di luar sane...
wlupun aku sudah dipunyai seseorang, tiade sape dpt menghalang untuk aku jatuh cinte..
kite xboleh menipu diri sendiri..
sape yg xsuke tgk bende cantik, hemsem, molek??

tapi untuk sume itu kene la ade hadnyekan..
bile kite sudah mempunyai title2 yg tertentu, sedarlah diri itu..
xsume yg kite dapat skang, akan same akan dtg..
hargaila ape yg ade, xmungkin keajaiban akan berlaku..
gembiralah ati dgn ape yg kalian miliki skarang..
gembirakanlah ati org yg bersama kalian sekarang..
hargailah dia..
brusahalah memenangi atinya seadanya..

seringkali dialam percintaan, diri ini diuji, seringkali dilanda badai dan seringkali juge ati ini terleka dgn prasaan yg terbuai..
untuk sbuah kehilangan, aku mengundur diri..
tidak sanggup lagi..
andai engkau jodohku, kuterima dirimu seadanya, same seperti kamu...

andainya aku yg terleka, sedarkan aku dari mimpi yg lena..mimpi yg panjang..

p/s: masih belum terlewat

3 comments:

Khaisya said...

aku sedang ingin bercinta..heheheh

rina is pink is sugitani said...

aku pun nk gak...aceh ni kecohlah..haha

Anonymous said...

hoh..
sgt jiwang ko skang link..huhu

~pancake~