Friday, April 4, 2008

mesej ngn epat anak pakcik bakar

rina : pat. ko idop lg x? apsal kol ko aritu xdpt? aku nk gitau, aku sakit pewut ni.

epat: alamak ko fon lambt sgt.. aku da mati aritu..serius ke skt ko, kt wad ke ni??

rina: cilake ko.. da 2 kali aku gi toilet.tp xbleh kuar.cinabeng tul..weh kuar cepat.

epat: bodo ni sembelit je rpnye.. ingt sakit siyes..


ni la kawan paling sengal..
da la xhemsem, muke cam bapak gajah, tp ur the best frenz i have la pat..ai lap u..

besday gwe pun die lmbt wish..
siap ckp org kt kedai mkn tu cite pasal besday gwe..

but funny memories i still remember is...:-
time studi kitorg slalu la sgt outing ke bando..JB..
biase la, mlm minggu jer roadblok byk..
sekali tu lalu kt stulang laut, polis depan da bagi jalan, tibe2 polis blakang tahan..
mintak ic epat...kakakkaka
padan muke ko lepat..
muke cam ketue lanun, mane polis xtpanas tgk..kakakakak

bile la nk jumpo dak bulat ni..skang die slamat da blaja kt uitm..
anak mak ni......
tapi die paling best, biase la dak hotel katering atau hotcat atau kucing panas ni, kenelah pandai masak..
die wat kueh care ntuk gwe..huh, mabeles seh..
bile la ko nk wt lagi ntuk aku, pat gilo...

No comments: