Monday, May 11, 2009

ari ahad

seawal kul 12 terjage, mandi, siap2 nak gi kenduri..
atuk da booking aku dari ari senin taw...
punyela die semangat nk ajak gi kenduri sedare sebelah melake..
so layanzzzzz...
ni atuk yg pasan mude lg, xngaku tue okeh, senje skit je...ahahaha

me n mektam aku yg rock, time ni atuk nak nyibuk jugak nyelit..


petang lak, aku ajak ibu ngn keledek gi koke..
lepas gian, bengang ngn bapuk semalam nyanyi xsedap..
so aku balas dendam ar..hihhi
2 jam je, pastu penat balik umah, sambung gi jalan2 naik moto lak..hihihi
pastu lepak umah nenek...
maghrib balik, blended daun bunge raye, wat treatment ntuk rambut, pastu mandi pastu tgk tv, pastu ngadap ni hah..
xtaw nk tido da ke rina?heheh
p/s: duk umah pun sen byk kuar...hihi

4 comments:

ezattykhalid said...

arin...sowi x dpt join smlm..nxt time make sure org dpt ikot okeh ;p da pegi tgk baby tueh, terlekat plak kat situ..siap g wat lulur lagi..hahah nnt kalo arin nk bwat, bleh je org bwk..30hengget je..

Khaisya said...

bestnya ada atuk..uwaaaaa

rina is pink is sugitani said...

zaty - murah tu..gaji nnt la..bleh ajak ibu..mandi lulur ape?susu ke berempah?

kerul - atuk aku rock okeh

ezattykhalid said...

yg org wat tu lulur susu..pastu mandi susu.kene la tmbh lg 30hengget...sauna ape sume pon ade.hee~ nnt plan girls day out okeh! ;p