Monday, May 25, 2009

sape kate aku xde mase lyn tag..ni amek ni kerul


1. Bila kali terakhir mencuci toilet?
- xingtla seh..lame da xwat keje umah

2. Pencuci apa yang digunakan
- dettol ngn tnc

3. Dalam seminggu, berapa kali mop lantai
- mop tu ntah ingt ke x muke aku yg meletup ni..hihi

4. Apa tugasan terakhir anda sebelum menjelang malam
- xbace novel, aku menaip msg dgn sidie...hihih

5. Apa menu hidangan makan malam yang paling simple
- bancuh susu ngn nestum...sodap..dietla katekan...kkiik

6. Minuman selalu dibuat pada waktu pagi
- aku wat air kt shell.. susu kotak stoberi.. singgit enam kupang je hargenye.. kt pusrawi mahal da..singgit lapan kupang...xmampu teman nk beli ari2..hihih

7. Sebelum tidur apa yang akan dilakukan
- bape kali nk tye ni..
mesti la tukar baju smbl bemsej2 ngn sidie..kekadang gelak sesorg smbl tu layan radio jiwang red fm memalam.. best woo..sume lagu touching.. ai like..hihih ...

8. Harus tag
-aku nak tag sape..tasha boleh..xpun denoso, xpun jm, xpun ila xpun tepung..eh..sape jela yg rajin..kekeke

p/s: kerul, nape pendek je entri ni..kasi yg meletup skit bleh..kikiki

3 comments:

TashadeNatasha said...

tasha tak boleh.hehehhe

Khaisya said...

hahaha..eleh ko...jeno tu ha kasi tag kacang putih nih..haahaha

rina is pink is sugitani said...

sha - maleh kan ko..

kerul - tu la..too kacang la jeno..bgla yg mencabar jiwe skit