Friday, May 8, 2009

maran, first day (1st t may 2009)

malam tu jemput oluq kat umah abg die, then gi lepak, huha2...
balik umah, packing barang n tido..
kat kul 10 gak baru terbangun..
poyo je rina kate nk bangun awal..ahaha
kul 11 grak, gi opis lu...
amek cd, then carik carwash...
mandikan kerete aku yg semakin jarang mendapat kasih syg aku..hihihih
kt kul 3 lebih, baru kitorg smpai tol gombak dan bergerak ke maran.......
sepanjang perjalan, best sgt..
lame gile xmelepak dgn oluq, memang tunggang terbalik je la klu jumpe kawan aku yg sorg ni...
same je die, dari first sem aku jump pe smpai skang..
cume skang die da permenant pakai tudung..
elok la tu..
xyah la bukak2 lagi, cukup la aku sorg je jadi setan..
yg lagi best bile dgr cerite oluq..
rupenye kawan aku yg sorg ni byk pendam perasaan..
aku akui aku carik die bile mase aku boring, aku perlukan seseorg ntuk bercakap, dan oluq akan bersedia melayan aku smpai aku lege..
sampai aku sendiri xsedar, kawan aku pun ade masalah sendiri gak..

to oluq, juz take care urself..
jgn mengharap pade bende yg xpasti...
klu tul sidie syg kt ko, he will come back to u.
klu x, ko crk je yg lain..
cool dude..
kite mude lagi kan..
sile ingatkan diri ko, dorg tu rugi besa bile lupekan ko..
lupekan jase ko, lupekan cinte ko.
dan satu lagi, moge cite2 ko tercapai luq..
aku doakan yg terbaik ntuk ko..

ok back to cite maran..
akhirnye tepat kul 6 kitorg smpai kt umah nenek oluq..
aku suh oluq duk diam2 dalam kete sblm smpai tu, cuz nk ingt mane umah die, dan aku berjaye..
bukti aku kt maran..sile tgk signboard belakang tu..

sesungguhnye aku ni pengingat yg hebat...hehehe
smpai je, sume da riuh, ye la..
adik kesygn dorg da balik, selepas aku culik die semalaman...kekeke
pastu oluq ajak tgk motorcross..
wah cm best je..
so bapak oluq yg sgt sporting melayan kitorg yg gile lagi xsedar diri ni..




budak ni umur 10 tahun ok...aku sempt interview die

kaki yg xsampai nk start enjin...

ni moto die...

bile tgk budak2 pahang ni ade xtvt waktu petang, bagusnye la..
xde la xtvt merempit dijalanan, dan dicop dajal..
atleast dorg de xtvt untuk dibuat...
dan bende yg dibuat itu kegemaran sume laki, berlumbe moto, bersaing di tempt yg sah..
nape kt kl xde wat cmni?
sediekan trek free ntuk mereka2 ni berjuang...
tapi kene la motorcross ok..
ade ke moto ex5 wat lenjan naik bukit cmni..
sian la moto tu weh..

malam ade kenduri tahlil kt rumah nenek oluq, tapi disebabkan de famili matters, kitorg cabut awal, lepak ngn mak oluq ngn kakak2 ngn abg2 die, smbl minum kopi..
best sgt, cuz famili oluq besa, aku xdpt tgk kt umah aku, so bile join famili oluq, best gile...
gosip smpai larut malam..
aku ni memang tul penggosip tegar..hihihi

p/s: saba je la...kekadang org tue ni dorg xsedar, dorg bercakap ngn sape..

4 comments:

KTS said...

muehehehe..

rina dah pulaaaaannnggg..

biar betik ko ni.. kan main pulun buat entri.. lepas geram eh...


lama giler ko takde.. gi bertapa eh... muehehehehe.. amacam?? bila takleh on9, sewel skjp kan...



.
.
.
.
.
.

awat ko tak cuba motorcross tu.. mcm best je aku tgk :D

rina is pink is sugitani said...

yeah..i'm back..for a while je..bukn selalu de peluang cmni..
sewel jugek la xde tenet kt opis..tapi nk wat cmne..lumrah alam..hihih
ko gile..sume laki je la...xde lak aku nmpk pempuan terselit kt situ

KTS said...

laaa... sekejap je..

pasni baper lama plak ko nak menghilang??


sume laki ke?? hehehehe.. boleh gak pompuan klu nak cuba.. :D

rina is pink is sugitani said...

mAke sure trek tu cantik je, tersusun....
jalan merah tu campo kaler pink sikit...huhuh...