Monday, May 25, 2009

monday yg hepi


bosan sgt bile pagi2 senin dgn tidur yg xcukup kene masuk keje..

dalam senyum, aku terpakse..
selagi xde keje lain yg dtg, kenelah bepure2..hihih
bohsan la aku asik kene sound..
akukan bad attitude for them..
pagi2 da kene kehulur kehilir..
dalam pade aku nyampah tgk muke org tu, die muncul lak bape kali..
tadi kt ofis de medical screening..
medical check up free..
aku punyelah nk larik kene check, end of day, kene pakse gak..
gemuk aku taw da, nasib xpecah je timbang tu..
tapi tinggi tu aku xcaye la..aku rase die salah tgk la..ish...
ishh, panas tu aku..
yg paling xtahan, blood pressure..
bapak tinggi siot..
aku ni punye la control makan skang, tido kot xcukup malam tadi..
so now aku kene keje keras ntuk dptkan berat badan ideal..
nnt aku gitaw berat badan ideal k..hihih
malu i taw..

bile petang, keje berjalan seperti bese la, nk ngular tapi xbleh obvious sgtla kan..
sempat jugek ikut shah, temankan die makan smbl becerite, cam2 hal..hahaha
sempt gak die meluahkan perasaan die, yg mane same cm aku..ahahahaha
kami serupa....huhuhu

training performance da start..
cam tahun lepas, aku menggedikkan diri menjoinkan diri ntuk KKP..
ingt lagi xkawan2 KKP tu?
karnival keluarga petronas..
tahun ni, kitorg bk mix ngn dak2 dr Prince Court Medical Centre, hospital petronas baru kt pinggir jalan raja chulan..
dorg ni agak gile kose la jugak, sume game nk masuk,tapi oklah..
mule2 ni sombong la, pas kitorg yg peramah ni bramas mesre, barula dorg ok..
sementara tunggu bilik tening ditukar bagai, msg masuk..
barula aku nk tersenyum lebar...
hoh.. ingt jugek die kt aku..
aku tggu die msg, becinte taw..

abih trening call die, sempat la bmesre2, manje2 jap. and now i'm home..hihih...
da ler korg, nk mandi la...
arini cm busuk la rasenye..hihi..

sok gaji, hope xlupe diri...
byk utang kene settle this month..
ingt tu rina..ahaha

p/s: saye suke..suke sgt...hihih

3 comments:

Mimy Hamid said...

wah KKP dtg lg ..best !! nk join konsert mcm thnlepas la...

rina is pink is sugitani said...

hey mimy..u dtg ke last year?time performance u ade x?

Mimy Hamid said...

ada...time tu ada ac mizal, awie, acha ..mkn pn best