Sunday, January 24, 2010

diet lerrrrrrrr

wahahaa
mesti korang tertanye2 kerajinan aku skang...
rahsie ok....
dan paling best mesti korang nyampah tgk muke aku kan???

opss, sowi..
gambar xberbaju lak yg ade...

dulik pe aku..
blog aku
skati aku ler nak letak gamba pe???
heheheh

now back to my stoli...
azam 2010, nak kurus..
poyonye azam..heheheh
every year same, tapi xkurus pun, makin besa de la..
adeh...
cmne nak turunkan blk ikut bmi yg seswai...??

penat da wat situp ari2....(kunun2 je ni ikut kerajinan..hiihih)

oklah, raye cine ni kuruih balik la, tapi klu cuti je, maleh la aku nk wat sit up disebabkan tido yg xmenentu...hihhi
sape ade petue lain senang nk turunkan berat slain dari kurang makan, makan ubat??hihihi

p/s: tapikan ade gak baju lame yg aku pakai longgar, ade yg ketat?? cmno tu???

2 comments:

MaszLaVista said...

nk kurus ke beb? aku ade jual susu slim diet II..Can lost 3-10 kilos perweek..aku pon dh try..n i lost 6kg beb..

rina is pink is sugitani said...

aku xsuke..semulajdi lagi ade x??