Saturday, January 16, 2010

hello!!!

warghhhhhhhhhhhhhhh
baru bangun ni...heheeheh

sekian lame xupdate blog ni, aku nak ucapkan selamat tahun kat u all.....

mish u all sume taw...
sori la ye kengkawan sume...
bukan sengaje xupdate..
tapi memang bz ngn xsempat nak update..
lagipun, ketiadaan sumber internet ni, lagi la membuatkan aku maleh nk update..hahahha
untuk krngkawan yg xtaw perkenbangan terkini aku, skang aku da betukar department ataw org minang cakap promoted..
since pas raye lagi ekceli..
skang title aku QCA ataupun quality control asst ataupun document controller..
taw x keje mende??
cmne nak tulih erk..hahh
senang kate, klu dulu aku paling xsuke time audit, skang aku kene berhadapan ngn audit dan da bleh trime audit la, tapi belum tahap suke lagi..
org gile je suke audit..wahahaha
xdela, lepas dbuat bende baru ni, pas jadi admin assistant 4 tahun, menarik jugakla..
at least, i learn a lot of new thing, communicate with a lot people, dan paling best, gajinye la...
walaupun xsemewah dulu, syukur la..
rezeki pas raye aritu..
boleh wat parti buih bonus kali ni..hihih
xdelah, kenduri kesyukuran ler...
ekceli de konflik gak kat dept lame, nasib xletak surat lagi..hihhi
tapi sayang gak dept lame tu, 4 tahun aku kt situ, at least ade kenaikan cmni, ok lah..
yg best xbestnye, xyah bwk walkie talkie lagi (cam la aku penah bawak..hehehe), xde uniform da..huwaaa..
penat weh gosok baju....

lagi ape erk nak citer, xde ape yg menarik..
bf still xde lagi..
skandal ade la, tapi xlekat sangat...hehehe
maleh nk layan, ikut suke ati aku je...
aiman makin gemuk cm kingkong, makin ngade2 ngn ibu, makin takut ngn aku..hehehe

famili cam bese...
ari2 kecoh..
nenek aku kene ari2 tgk muke aku....
yg paling xbest, bulan 12 kan banyak kenduri kawen, sume tye bile nak kawen??huwaa..
aku belum andartu lagi la.....hahahahah
baru 24 la...
tapi da suh nenek aku carikkan...

dan paling best, semalam aku menempel makan kt umah nenek aku, ade sedare tu xpenah jumpe aku tye sape??
siap mention lagi, pehal muke lain??
aku ni alien ke????huwaaaaaa
korang rase aku cm alien ke ni??

ni la gamba aku di hari terakhir 2009, kat umah bos baru..hihih

thanks to kak yati n asfia cuz bagi kepercayaan di tempat baru...

hope 2010 ni, adelah ye bf ntuk aku...hahaha
tapi nak mention gak kt sini, pantai timur xmo da...
klu boleh lorong sebelah ke, sebelah kampung ke...
xpun dalam kl je..hahahahaa
xmo ar balik kampung jauh2....
jem da makin teruk skang...

akhir kate, guys, mish u all!!
nnt la ye kite sambung lagi cm dolu2...
lame tul x gosip ngn korang...hahhhhhaaaaa

2 comments:

MaszLaVista said...

idop lg ko ping..hahaha..misssss yu!!!! jom lepak umah aku weh, nnt aku masak..mau??

rina is pink is sugitani said...

idop, mestila..hihihhii
pepehal aku roger ko nnt