Friday, January 22, 2010

jom layan

hello..
i'm back..
jom kite layan gamba byk2 ni...hihihihih
start dari mane erk...
from home...
saje je nk letak muke aku byk2 ni..hihihih
baju kurung n topi...hihihi





ayahku ever..

plasma yg menyebabkan aku berutang di court maut..hahaha..nasib xlame..


when i'm be promoted to new position as QCA..
siap de banner naik kt level 2.. korang ade ke??kekekeke


no uniform anymore

jiran yg paling bising...ade signboard pun xsedar diri lagi..hahahah

kak linda yg paling senget....

memule skemanye susun meje..hihihih

meje baru ku..ni ntah bape lame tahan deko ni..heheheeh

kemaskan u oll???

kengkawan celebrate my besday kt pijja


n today, ari yg paling bz..
abih meeting berlari2 anak aku ke concourse, rupe2nye xgrak lagi..
kecoh tul kengkawan aku ni...
kitorg gi makan nasik atas daun pisang.
ni je la yg sempt diamek..heheheh
ni je yg sempat ditangkap..

bile kenyang...

muke kekenyangan....

first time aku gi makan indian food, not bad la...
cume bukan selere aku sgt, tapi tetap best dapat kawan ngn shankar ngn param..
due2 pun same masuk air...

p/s: aku ilang idea lagi ni..hehehehe.jumpe lagi la... kerul.. mish u a lot wlupun ko sombong...

2 comments:

asdsahar said...

lama tak masuk tgk blog yang sangat pink nieh!..hehe..orait!!..semua nyer cantik2 belaka!..dari tiang tepon, kertas A4, TV, kuali, teh tarik, monitor, paper bag, sudu garpu sampai lah ker tuan punya tanah..chantek bangat!!..(cewahh..konon2 cute ar tu speaking orang indon)

rina is pink is sugitani said...

hi bf!!!!!!!meaceh bangat.....sayang kamu banget...kekekeke