Thursday, February 12, 2009

dan hasilnye

balik semalam aku terus tertido..
terjage kul 2 cmtu, siap minum vitagen, tido blk smpai kul 7 lebih tadi..
pastu tertido lagi hingge la tengahari..hihihi
bangun, makan nasik..
update sikit2, bace novel, kul 4 lebih tertido lagi..ahahahah
bangun2 da maghrib..
rileks2 lu depan notebook, siap2 mandi, gi mancongkam..
makan2, lepak ngn jeno.
pastu blk sambung update lagi..
sempat gak abih satu novel aku bace..hehehe

so kesimpulannye...
aku tido dan makan xdpt dipisahkan..
ye la, refill balik tido aku yg xlene disebabkan muzik yg pelbagai..
bape jam je aku tido seari kt sabah tukan..

makan tu pasal perut aku da kosong..ahahaha

p/s: hmmmmmmmmm

2 comments:

Khaisya said...

g holiday tp letih..huhuh..sungguh x best..(jeles nih..hahahah)

rina is pink is sugitani said...

letih la..penat jalan taw