Thursday, February 19, 2009

sakit hatikan?

bile, org baru masuk kt opis ni persoalkan keje ko yg bertahun2 ko wat..
suruh aku describe keje pe yg aku wat..

aku xpenah nk mintk balik lambat, tapi bile aku balik cepat, muke bos aku cam varvi soknye cuz aku balik on time...
fak tul ler..

da 3 tahun aku keje, boleh dikire bape kali aku balik sabtu tul2 halfday..
dan wlu teruk cmne pun aku sakit, aku dtg gak keje, cume klu aku rase cm nk mampos memang aku xdtg la..

aku hangin sangat ni..
ni aku da tahap meluat nk tgk 2 ekor barua tu..

this what i feel now, tp shah da lebih 6 bulan..
cian shahsengetn...ahahah

skang ni aku rase keje cm dalam penjare...

dan pastinye bemule arini aku akan balik awal, pedulik ape aku wlupun bangunan ni nk runtuh time aku blk, 2 ekor barua ni nk branak, my time i'll make sure i'm back..
dan surenye after 5 no more calling from office will be taken..
gi mampos sumenye..
kecuali kawan aku yg baik2..mmuah..
all the way is F U C K!

aku bertahan cume gaji je..
dapat offer len, memang aku cabut la..bubye all...

keje cam lembu lepas 3 tahun xberbaloi..

p/s: aku lame xhangin ngn opis, n i'm back..
maki hamun for u...

5 comments:

Khaisya said...

yeah!!..luahkan ape yg terbuku..nanti ko akan rs lega..ape pun aku tetap ada utk ko..muahhh!!..cool ok...

rina is pink is sugitani said...

i'm cool sikit bile da tulih kt sini....
ye la..aku ni cume sekadar kucing jalanan, tp dorg tu hanjing penguase...ahahahah

Khaisya said...

biar jd kucing jalanan..jgn jd hanjing..persetankan je

rina is pink is sugitani said...

aahahah.t.au xpekan kerul..ai lap u

Lien Fayzal said...

ermm... cm bese arr.. xde sp yg x hangin ngn die.. klu keje krajaan dorg la barua nyer...
mmg dorg xde mslh pape ngn klien tp menjijikkn...