Wednesday, February 11, 2009

trip to negeri dibawah bayu_first day

perjalanan bermula dari umah dimane api indon mengantar ku ke opis..
sebelum tu sempt gak jemput respek dan begrak ke klcc untuk menyetelkan pelbagai urusan yg masih tertunde..
daN perjalanan ke klia dengan menaiki kerete naza ria berjalan lancar seperti yg dirancang...
berjumpe la kami dengan mona n the geng...
diatas pesawat, aku cuak weh..hihi
lame siot xnaik kapal tebang..
teraso nyawo den brado di ujung tanduk...
smpai je kt airport, kami bergerak ke marina court dan sebaik saje terjumpe ein yg sewel, pecah la suasane sepi di apartment itu...hihi
ni je beberape gamba yg sempt aku tgkp menggunekan camere hp...hihih
an yg tido lena..hihih

cantiknye ciptaan Tuhan

sebaik saje smpai di airpot

aku dan sepupu gileku

sesi isi perut

nasi goreng pataya kucing...the service is fuck...kitorg datang pun time nk tutup..hihi

me n my kazen kt food court gile

me n budak sewel kt coffe bean..hihi

sesi dorg berurut..aku tukang tgk je..

aku yg penat...

kronologi xtvt aritu..
pas makan,gi jalan2, survey harge lu, pastu gi urut..
jumpe zeno kt tmpt berurut tu...
n balik umah..
aku xbleh tido langsung..
kt kul 4 lebih baru nk terlelap..
tapi kul 7 aku da bangun..gile..
xbleh tido dengar muzik yg tidak diundang...

p/s: suke ke?

4 comments:

KTS said...

aku jeleeeeeessssssss...

huhuhuhuhu... igt tak jadi ko gi sabah... rupanya jadi eh...

MaszLaVista said...

ko x pegi sekali ngan ein ke? ngan jeno? pegi asing2 ker?

Khaisya said...

bestnyeeeeeeeeeeeeeee

rina is pink is sugitani said...

kts - akhirnye aku terlepas gak kesane..kekekeke

denoso - gi asing2..jumpe kat sane, baru cemolot...hihih

kerul - memang best gi ramai2