Wednesday, February 11, 2009

trip to negeri dibawah bayu_second day

seperti yg diceritekan sebelum ini, itu la penyakit aku bile bertuka tmpt tido..
hish..
xbleh bawak majlis gitu..whahahaa
xtvt ari kedue ialah ke pulau...
huh..
best gila bah...

bile aku da bangun, hampir sume org aku kejutkan dengan sore merduku...wahahaha
nasib korang ler...
tp tu ler, wlupun aku antare org terawal bangun, tetap aku mandi lambat..wahahah
siap2, gerak ke pasar pagi atau ape ntah name die..xhingt..
nnt tye jeno la..hiih
selesai dorg membeli belah, kitorg pun gerak ke jeti..

dan menaiki bot untuk ke pulau manukan dan mamutik..

di pulau mamutik, ade sesetengah hanye menukar baju dan ade lagi sesetengah pergi menyantap..
aku xde selere, so aku mengambil keputusan menjage beg smbl beposing sane sini..hihih


disini berpeluang mengenali kawan2 jeno..
kemudian kami bertolak ke pulau manukan...
untuk xtvt snorkelling dan mandi mande..
disini kami sume sun burn cuz mandi tengahri, time mataari terpacak atas kepale..ahahaha



dan kemudian xtvt bersambung dibilik tidur...
iaitu aku la, tido..
ntah tido ke x..
tapi badan aku penat..
aku rase de la terlelap 5 minit cmtu..
pastu terjage bile mendapat sahutan telepon, jeno menyuruh aku membuka pintu..
pastu ade yg balik dari swimming pool, ade yg kembali dari membeli belah..
dan seterusnye kaum wanita mule memasak..
aku hanye membantu ape dayeku..hihii
xtvt makan bermule dan selepas itu, jalan2, abihkan boreh...huhuh
berabih kt pasar malam beli sume la..
aku xbyk pun..
sedar diri, sen xbyk..hihih

kmudian xtvt bersambung dibilik koke...

bile berembun ni, perut aku pun mule buat hal..
balik dan aku nk memakse diriku tidur..

No comments: