Wednesday, February 11, 2009

trip to negeri dibawah bayu _ Last day

hari terakhir untuk menyedut udara sabah yg segar berakhir...
seawal pagi2, aku dikejutkan 2 lanun untuk bersiap ke pasar filipina..
sian aku taw kene pakse ngn 2 mangkuk ni..
dalam mase yg same jugek, aku sempt mengemas beg untuk pulang...
dan selesai berkemas, kami begerak seawal mungkin, tapi pasar filipina xbukak lagi..wahahah..
semangat tul dak2 ni nk abihkan sen..
so gi bekfes lu, pastu baru abihkan duit...
kemudian balik ke apartment, tengok sume da bersiap..
tengah duk huha2 sane sini, kene panggil lak tolong pack barang respek..
ish, org tue ni..
tapi kelawar die aku xpegang taw..
suh die pack sendiri..
baju die je aku tolong..wahahah
dan kemudian sesi bergambar ever n ever..ahahahaha
antar ein kt terminal 2 dan menuju ke terminal 1....
cek in kt airport, dan balik..




ni je beg aku..kecik dan padat...






yeah..
nk bantal..
tidurku xlena tanpe bantalku..
atiku xsenang, x buli aimanku..
balik kl, turun kt convex, ibu da sedie menunggu, tapaw kt mancongkam..
makan cam org kebulur, pastu baring2, kununnye..
terus tertido..ahahahha
amannye dunie bile bercuti cmni..
all the ways, a lot of fun, food, laugh, tired...

hasil dari sabah, aku sun burn yg teruk.
abih terbakar kulit aku, tapi ati puas....
perut mengembung pasal sistem penghadaman aku xberjalan dgn lancar...hihih

p/s: nk lagi...

6 comments:

TashadeNatasha said...

cite ko ni cm karangan bdk sekolah baru cuti penggal..hehhe

rina is pink is sugitani said...

aku pun rase aku cam budak2..mungkin pasal anak ayam aku tu kot..wahaha

Khaisya said...

anak ayam ape brg rina..hehehe..insap2 la ko ni..

rina is pink is sugitani said...

ahahaha..nk wat cmne..da terbese..kekeke

Khaisya said...

hahaha..terbese erk???amboi ko..

rina is pink is sugitani said...

wahaahha..gelak guling2...