Monday, February 16, 2009

denoso mentag aku

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
- makan
- hp
- duit
- famili n aiman n frenz
- buah hati yg xtau sape..kkikiki

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
- tadi aku beli susu cekelat kt pusrawi.arini aku xbeli bekfes kt starbuks..muak makan roti ari2...

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
- kt padang bola..pas sanding aku nk men futsal, boleh? aku xnk pakai gaun, songket bagai, aku nk pakai suar pendek ngn singlet..

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
- xmenjalin hubungan ngn sesape takat ni...

5. Adakah anda dilamun cinta?
- i think so so so so what....

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
- restoran mende ntah kt belakang umah aku..mkn bakso ngn keledek..pedas2..best

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
- karya ramlee awang murshid..sori, aku bukan penghapal tajuk novel, filem, lagu

8. Apakah nama penuh kamu?
- rina

8. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
- both of them.. ngn ibu aku time cite pasal bopren.. ngn ayah time pasal duit..kikiki

9. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
- enrique... omG, i'm luvin it

10.Sebutkan 10 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
- kawan aku lebih dari spoloh, kalau tak letak nama diorang nanti ada yang kecik ati lak! (same jawapan ngn denoso..kikikik(

11. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
- tidak..sy menggunekan perkhidmatan ibu tercinte.. ai love u mami

12. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
- reunion island.. tringin nk tgk tmpt syl

13. Pelukan atau ciuman?
- ai like both tapi jgn rabe2...kikiki..weh,sape cium aku ni..ahahahah

14. 8 perkara yang amat saya gilai
- puzzle
- tido
- layan movie sesorg
- men tenet smpai lebam
- makan
- see my famili berkumpul
- aiman aku yg semakin membulat..rase nk picit2...
- my love.. bile die nk dtg erk?

15. 8 perkataan yang sering di ucapkan
- jap
- lupe ar
- bz
- linkkkkkkk
- kerul
- oit
- maleh
- waklu

16. 5 buah buku yang paling terbaru dibaca.
- aku bace novel karya dari mass alina..syok gile..brangan aku nk jadi dak skolah dan bercinte..tapi.......

17. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
- bukan superstar
- our last summer
- selepas kau pergi
- drowning
- zombie
- ada apa dgnmu
- hijau bumi tuhan
- american boy
ni yg aku suke lyn skang la...

18. 7 perkara yang saya pelajari tahun lalu
- aku xcaye lelaki jambu
- syg diri aku lebih dari dorg
- frenz - cam2 ragam
- dulu aku dpt duit, skang aku kuar duit..nangihhh
- aku xyesal dgn ape yg aku da hadapi
- i love my famili...
- hope aku xdipertemukan dgn sejarah2 lameku.. i'm bored

19. tag
- kts
- esah
- jeeeee ang
- jeno
- sis ema

7 comments:

Khaisya said...

hahahahah..arin!!!

rina is pink is sugitani said...

po ko?lompang nk?kekeke

MaszLaVista said...

soklan pertama aku tu benda la ngok
benda bukan org...cit!

KTS said...

muahahahahahaha...
betul ke ko nak bersanding kat pdg bola?? mcm tak percaya jekkk :P

muahahahahahahaha... sapala yg kena tag tu :P

rina is pink is sugitani said...

denoso - ye ke.jap aku edit balik..kikiki..

kts - weh comel pe??? ko ni..lompang kang ko..xpenah nk jawab menatang tag ni..whahahah

Anonymous said...

11. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
- tidak..sy menggunekan perkhidmatan ibu tercinte.. ai love u mami

*adakah perkhidmatan ini terbuka kepada orang awam juga??..

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
- kt padang bola..pas sanding aku nk men futsal, boleh? aku xnk pakai gaun, songket bagai, aku nk pakai suar pendek ngn singlet..

*saya sedia jadi makandam..sebab senang jer nak sediakan kain baju..err..singlet ngan suar pendek dari jenis cotton sesuai ker ngan kulit awak??..

rina is pink is sugitani said...

hello as..wahahahahah


soalan ntuk no 3... ape ni terbalik tye..ahahah...
- sy rase seswai tu.makesure kaler pink ye...ahahahaha
suar kaler putih....boleh la jadi makandam sy je.....

11 - sori..perkhidmatan itu limited..ahhaahhahahaahhaa

gelak guling2 lu....kikikiki