Saturday, March 14, 2009

aku nk cerite perihal semalam2

kamis..
aku disound supaye blk lambt..
tapi aku dulik ape..
aku blk gak kul 5..ahahaah
tapi tggu api indon jemput, adeh.. lembap........
sampai umah, makan lu pastu aku berjalan kaki ntuk ketempt yg sihat......
jumpe keledek tgk lepak, so aku heret die..
da abih program, balik, mandi terus gi umah nek angah..
Tahlil ar..
adeh..
tertengkak2 aku bace Surah Yassin..
nmpk sgt lame da aku jadi org jahil..hihiih
pastu dorg bg cekodok2 cam jenis ngn air kopi..bestnyer..
abih je bace, lepak umah umi..
tgk umi tgh isi borang ntuk anak die..
last2 aku yg tolong isikan, pastu ngajo epit wat keje skolah..
nmpknye aku memang layak tu jadi cikgu..
an, Cepat laaaaaaaaaaa...ahaha

balik tido..

jumaat ...
pagi2 dpt mesej dr kerul..
tp lain yg aku jwb..ujan la plak..
macam bese la..
klu aku da lmbt, sume kene maki ngn aku..
end of stori, api anta naik unser ibu....
amek ko..kul 9 aku smpai..
tp tul gak kate ndon, nasib xnaik moto..
so blk tpt kul 6, blk umah..
makan lu..
siap2 pas maghrib, gi umah nek angah..
ade ke pas tahlil sume pakat cite antu..
dan sume pakat xmo blk sesorg..ahahaahaa
time ni ade teh ngn goreng pisang ngn bubur kacang hijau..
aku xmakan sume ni..
so duk diam amek gamba..hihihi
abih cite antu aku lepak umah nenek layan mr bean lak..
sambil tu bace kertas periksa epit...
ade ke eje kambing, K F I B E N G....hahahahahaa
mengekeh2 aku gelak xhingt dunie..
cett rina..
ko pun teror bace darjah 2..
lagi nk byk bunyik...hihih
pastu layan citer stuck on you tu..
klakar gak erk..
da tu lyn novel.. n sleep..

tu je..moral of stori aku nk gitau aku gi tahlil..kikikik
berbaju kurung dan bertudung..
ayu gitu..
cam makcik mangkuk senduk...kakakakkaak

+++++++++++++++++++++++++++
semalam aku dengar petuenye klu korg nmpk antu, tanggalkan baju supaye die xikut kite balik..tinggal yg dalam2an je ye........
kat umah aku kan memang seram sikit..
nasib dorg xcite malam jumaat..huhuhu

p/s: segan aku ngn sepupu2 aku, keledek ngn makcik liza tu...laju je dorg bace..hihih

3 comments:

Anonymous said...

hihihi...ayu la ko smlm..aku ingat ko mimpi..byk kali aku tgk mms ko..aku tkut salah org mms aku..hahahaha

z.a.i.n.u.r said...

Macam mana nak khatam Quran ni? Hehehe

rina is pink is sugitani said...

kerul - ahahaha...ko xsalah pandang..itu aku...ahahhaah

jeno - ye la..sy da brangan semalam..sebelum kawen sy nk majlis khatam Quran..nnt sy blaja ar 3 buln sebelum kawen..hihi