Thursday, March 19, 2009

tag by ati...

List of Three Share

#A:Three Names I go by
1. rina (kt opis, kawan2 sekolah, poli)
2. arin (famili dan kawan rapat je)
3. (tempt kosong) -xde bopren lg nk isikan

#B:Three Jobs I have had in my life
1. Admin Asst
2. GM (akan datang)
3. Surirumah sepenuh mase (akan datang gak)

#C:Three Places I have lived
1. Kg.sg mulia
2. Kg Bagan Lalang, sir - punk
3. Taman Cahaye Maksiat, PAsir Gudang, Johor

#D:Three TV Shows that I watch
1. Heroes
2. shinchan
3. movies kt tv3...

#E:Three places I have been (except office)
1. JB
2. Tioman
3. Kota Kinabalu

#F:People that e-mail me regularly (not people actually)
1. trainig issue
2. kopetro
3. n/a

#G:Three of my favorite foods
1. asam pedas
2. tomyam
3. sambal ibu

#H:Three things I would like to do
1. melancong melancong dan melancong
2. kaye..boleh joli sambil menderme
3. jadi bos..bohsan jadi kuli

#I:Three friends I think will respond.
1. kerul (amek ko)
2. zeno (iye kot)
3. jm (hahaha)

#J:Things I am looking forward to
1. surirumah sepenuh mase
2. or satu tadika
3. hati senang, hidup bahagie

p/s: korg patut bersyukur sape yg terlepas kene tag..kikikik...