Thursday, March 12, 2009

kisah diriku


ape da jadi erk ngn rina ni...
blog rina semakin sepi..
hanye emel yg dicopy..
not much story..

bese2 je la..
semakin sibuk melayan kerja yang macam2..
ntah la..
kekadang, aku ngular ke blog kengkawan..
tapi sori la klu xsempt nk ngomen blog korang..
komitmen keje yg makin menghimpit dan juge perasaan untuk pulang memberontak..
so aKU kene sediekan kerje yg dimintak..

org baru, angin baru..
permintaan pun merapik2..
kekadang xtahan..
tapi apekan daye..
die atasanku..
aku hanye kuli...
memang aku xtahan..

dan untuk makluman korang, aku da kembali kezaman rina yg dulu..
dimane rina yg rajin bersenam..wahahah
selang 2 ari aku akan berjalan ke taman dibelakang belakang belakang umah untuk melakukan senaman..
jauh jugak ekceli, umah aku kt sg mulia nk ke taman ibu kota tu...
penat, tapi berbaloi..
dan tujuan aku bukannye nk kurus seperti tiang letrik, cume ingin mempunyai badan yg segar, sihat dan mantap barangkali..hihi
ye, sihat..(ai like)
(hahaha)
selepas dekat seminggu aku batuk dan selseme..
tapi xdemam2..
pelikkan..
ini pasal aku degil..
xjumpe doktor..
makan ubat batuk, tapi minum milo ais, air gas (wlupun bukn kegemaranku...tapi kutelan jua), eskrem..
itu belum masuk makanan bergoreng..ahahaah
klu gi doktor, aku da hafal ayat die..

bile aku nk sihat ni..
aku xlarat da..
batuk2 siap vomit sekali especially in the morning..
tapi skang aku sure, semakin bekurangan..

huh, love stori..
masih single.
masih sepi..
xsepi sgt la..
ari2 mase aku abihkan ngn famili, ngn novel ngn aiman..
cume aku rasekan hp aku yg diam..
xbersuare..
rosakke..
xpun..
nape la erk susah erk..
kite suke kt org tu, tapi die??

p/s:hmmm

6 comments:

z.a.i.n.u.r said...

Sudah bersenam? Bagus...
Baik untuk kesihatan. Orang tu je tak mau bersenam, lepas tu suka minum berais.
Tak elok untuk kesihatan amalkan minum ais ni

rina is pink is sugitani said...

tu ler...
nk kurangkan..
tapi ibu sy yg ajar minum berais..hhiih..
tapi skang kurng sikit kecuali minum kt luar..
klu kt rumah, buat air gune air sejuk dr peti ais..
ibu sy kate klu yg kite sejukkan ok..hihih

z.a.i.n.u.r said...

Kalau air chill ok sikit, jangan letak ais, yang tu tak elok
Ni kira dah kurus la ni? hahaha

rina is pink is sugitani said...

btul..btull...btul..jari sy..kurusnye..ahahahaha

MaszLaVista said...

aku yg duduk kt medan idaman tu pon xde daya nk berjalan ke tmn ibukota tuh..larat tol ko hek..

rina is pink is sugitani said...

nk sihat...kekekeke..layankan....besela..akukan hot2 ciken shit..ahaahah
nnt da ilang gelembung2 ni..aku stop ar jap smpai naik blk..kikiki