Friday, March 20, 2009

arini aku xde idea nk tulih ape..

pasal perut aku da kenyang sangt dan ditambah dengan susu stoberi..
fuh..
kenyang gila bah..
rase cm nk terkuar lg je..
pagi tadi, da 2 kali..kekekeke
so now, aku rase cm xlarat nk wt keje..
ekceli mood aku nk ngular je skang..
ntah..
malas nk wat keje..

japgi nk clear mailbox..
so byk la yg akan tertempel kt blog ni..
korang layan je la..
klu bosan gi blog jeno je..
die byk cite skang..
penuh semangat..
hidup gombak..ahahahha

semalam aku da kenyang makan byk2, xlarat aku nk gi jogging.hihih
so gi tahlil..
bacaan masih cm bese..
yg len cm berlumbe2 lak nk abihkan Surah Yassin...
aku ni da ler tahap tadikanye bace..
eh silap, tabikanye bace..hhiih..
pastu makan kuih manis sikit, pastu balik..
lepak umah nenek..
xdo org kt umah, lepak umah nenek best skit..
ramai org..
cian akukan..
xde kawan..
klu de api indon, tu je la kawan dan lawan..
tp die ni pun bukn lekat kt umah..
aiman je la..
cian die jadi mangse aku..
asik kene wrestling je..

blk umah nenek, layan keliwoon lak..
klaka la cite ni..
eh, seram skit je, time die muncul dlm uma tu..
yg len aku gelak guling2..
xde kene mengene pun antu kopek ngn cite ni..
tulih ar antu terbakar panggil bomba, bomba datang berlumba2...ahahahaha
hantu kopek kan bawak batu nisan as her baby..
cite ni tipu..
ade ke budak da besar..tipu tul..
name usop lak tu..
da ler bapok..aaaaadeh..xlarat aku gelak2 ngn ajip gemok semlm..ahahaha
sblm tido, abihkan novel..
aku xcuci rambut lg ni..
penat la rambut panjang ni..

p/s: arini aku kene bersukan..asik menketedarah je keje..cmne nk kuruih cm tiang..ahahah

No comments: