Monday, April 5, 2010

aku sangat berbangga ngn diriku


setelah lebih seminggu mengcopy and paste 121 excel document..
arini aku merdeka jugak...yihaaaa
banyak gile taw..
nak xnak aku kene harung jugak la..
da keje aku..
tapi xagak2 la klu nk suh aku wat byk2 cmni.
abih sume program pengularan aku..
nk minum nestum ngn milo pun xsempt..hihi
naik kematu jari aku, smpai aku gune jari manis ngn baby fingers..heheheh

this week bz gak..
next week hope xde da...hihihih
cume skang nk wat keje ngn system yg ade tu..
adeh, maleh tull..
lesen da expired, so lembap jadinye..

xpe, slagi aku bergelar QCA, aku akan buktikan aku boleh buat yg terbaik.
ikut care aku la.. noti aku, ganas aku, yg penting keje korang siap, dan xkaco aku byk kali...hihihi

ade differentnye bile da jadi QCA ni, dulu aku xde masalah sgt ngn bos2 kt opis ni, skang lagi xde masalh, kamceng plak, tapi org2 bwh lak kureng ngn aku..
lantak korang la, janji jgn tabur pasir kat periuk nasik aku da..
taburlah emas ke, berlian ke, duit ringgit byk2 ke...
xcukup sen buln ni...hehehehe

p/s: sonok skang gi opis..
bekobar2 la skit...
klu tidak tu malas tahap dewa..hehehehe

2 comments:

asdsahar said...

saya pun bangga gak!..ni mana pergi ni lelama?..kena culik ker?...kalau kena culik bagi tau...

note - saya dah malas sgt nak main fb..hehe...boring...layan blogging..

75% - blog
25% - fb

ok tak?

rina is pink is sugitani said...

sy pun sangt suke blog saye...