Wednesday, April 14, 2010


gambar ni aku tujukan pade diri sendiri...

jeles haku tgk blog denoso yg xabih2 cite pasal abg yen die..
ko jgn lupe gitaw abg yen pasal aku jadi perapit ko..heheheheh

klu denoso sibuk ngn abg yen beliaw, aku cume boleh update pasal keje ngn life aku je la...

keje macam bese..
bz la gak, tapi still hepi...
xpenah la rase cmni, seronok sgt wlupun beban keje byk..
cuz sume keje aku handle sendiri, pastu xde org len boleh masuk campo accept bos aku la..
tapi ok wat..
seronok la pendek kate...

statement ni bukn kipas ok, ni statement memang datang tulus ikhlas dari ati seorang insan bername rina..
aku la tu...hihih

yg bestnye aku byk conquer sesorg la..
seronok..hihih

alamak.. baju keje x gosok lagi...

p/s:sangat seronok bile da masuk blog mr bf...hihihih

2 comments:

MaszLaVista said...

ape link blog mr bf ko? bak arr..sharing is caring maa..

rina is pink is sugitani said...

ko tgk la kt list fren aku.. mr bf...tu la die..senget tapi menawan