Wednesday, April 14, 2010

sangat xberpuas hati


gambar ni xde kene mengene ngn muke aku, tapi perasaan aku same cam lembu ni..
tengah hangin...

selagi aku xluahkan hasil hati aku kat blog yg sangat ceria ni, selagi tu aku xpuas ati...
sorilah blog, u the only things that i can say anything i want..

tadi ade sorang ni,die cakap staff die ngadu kt die aku selalu perli die bile die lalu depan meje aku...
muke pun macam palat, da la part time, tapi berlagak macam ko anak director ok..
cantik xpe gak..
seksi tapi itam je nk watpe..
mandi lulur la skit weh, buang skit daki tu..
takat seksi kat opis nak buat ape..
xheran ler aku...

tapi aku sangat panas ati bile orang tegur aku pasal ni..
aku xpenah plak perli die, pastu usik die die totally direct to her..
takat aku nak nyanyi lagu seiring dan sejalan tu apedehal??
ati aku senang...
lagipun skang xeran pun nk kaco die lagi..
wtf aku lak kene sound pasal pempuan hanjen cmni??

so sori la pasni..
aku akan menggunekan kose yg aku ade untuk gile kose...wahaahahha
pasni susahlah nk jumpe aku memain dengan ko..
seyes sampai mati hokeh..
u ask for it, i give it...
seyes dengan ko je la..

orang len jangan isau..
cemolot taw...

ok..
da lege skit...
nk bace blog bf jap...

p/s: aku sorang je die sound.. askar lagi 2 org tu xtego ke??

No comments: