Sunday, April 18, 2010

aku suke ahad tapi


aku xsuke malam ahad cuz aku xleh tido....
ni sume pasal over slept disiang ari.. help meeee...
nak buat ape..
cd xde stok baru..
boringla aku cmni...
dpt tido sejam 2 je...
pastu sok mesti ngantuk tahap gaban...huwaaaa

nk gi beli susu jap, supaye bleh tido....

korg, cmne nak kasi aku bgn awal ari ahad ea???
aku da lame x kuar pagi2 beli bekfes, da lame aku xmkn nasik lemak pagi2...
kekadang mlm minggu tu aku tido awal, kekadang je smpai pagi bute tido cuz ade cd, aku lyn la smpai lebam...

cmne erk nk kasi aku xtido lame2??
bilik aku tu xpanas sgt klu tengahari.. xyah ekon u olls...
lagipun aku xsuke tido kejap2....

ps: cmne erk klu da kawen?? sian laki aku kene gi bekfes sorang2...hihihih

2 comments:

Sue said...

salam..
saya pun alamai bnda sama mcam rina,malam ahad susah nak tido,saya suke bantai tido petang ahad :).malam mula la macam burung hantu.

jangan risau,nnt pas kawen mesti berubah,sanggup ke tgk suami bekfes sorang2.mesti tak kan?

selamat bangun awl~~~

rina is pink is sugitani said...

klu die xbangun gak cmno??hahahahah