Monday, April 5, 2010

parti buih??

warghhh..
aku gi parti buih...
gile ke hape korang...hihiih
untuk kawan2 yg bace fesbuk aku tu jgn la tekezut..
aku gi parti buih anak bos haku..
die wat tige2 org skali..
kecik beso adelah..

so aku zehan dilantik menjadi asssitant for parti planner..
untuk game dak2 la..

kesian kitorg, xde game khas..
so nak wat cmne, join la the club kanak2 riang tu..

nak selit citer lame ni.
time aku gi training master self baru2 ni lagi...
trainer suh kite gi kat kawan dan mintak dorg identified dr appearance kite aritu, kite boleh jadi ape..
so dalam 5 org yg mengidentified aku, sorang kate artis, wargh meletup gitu..
lagi 3 org kate guru tadika...hoh..
aku yg ganas cam bob the builder ni disuruh jadi cikgu..hoh sangat..
xmakan kaki lak budak2 tu...hihihihi

sebenarnye aku suke budak2 la..
penyayang sgt..
wargh statement...heheheh

aku rajin la melayan budak2 ni, klu gi mane2 mesti ade sorg 2 budak yg kenan ngn aku, siap rabe2 i..hihihi...
rabe rambut la korg, pegang baju ke..
tmpt sepatutnye xdelah..
lagipun budak kecik ,xkn aku nk gi repot polis klu dorg raba pun???
wat kene seret ngn ikat kat kuda laju2... opss.. mane dtg kuda ni...hihih

so back to saturday stori..
balik je keje, jemput zehan dan trus gerak ke umah bos aku kt salak tinggi tu..
confiden la time ni cuz ade co pilot yg boleh pakai...
tapi co pilot x join kitorg smpai umah kak yati, so dgn confidentnye zehan kate die ingat lagi umah kak yati, hampeh..
sesat gak..
at last smpai gak, smpai je ujan la plak..
so kitorg wat2 bz smbl bramas mesre ngn org2 tertentu je...heheeh
bile ujan berenti, parti planner pun smpai, trus handover kt ktorg n start the game..
cettt...
bestnye ade gula kapas ngn face painting..
aku antare org yg brusia yg brato depan kanak2 riang ntuk gula kapas, face painting xsempt.. i malu...hehehe

baru je nk start, ujan plak turun lagi..
so men la kt dalam umah...
udak2 bile da dpt game, aku ngn zehan da jadi cikgu la plak..
hahaha
comel je..
cikgu2, lepas ni game ape..??

nasib tye an, klu aku. game lompang2 jom...hihih
xdelah..
besday gurl moody pun boleh taw manje2 ngn aku.
siap mkn suap lagi..
bangge jap aku, besday gurl ni punye la xmo ngn org, ngn aku tetibe ok..
kire boleh kawen gak aku ni..hihihi

smpai la nk dekat maghrib kitorg bermaharajalela kat umah kak yati.
pastu grak la ke bagan lalang...
pe lagi, gi jumpe kazen kesygan aku tu ngn makcik aku la...
n for the first time aku mkn kt kedai ein, dalam mase sengah jam je,,hahahaah
siap merayau2 kat pantai, pastu br grak balik kl..
ceh, berlagak ni..
nk ikut MEX..
end the end, sesat gak...wahahahaahahaa
aku xtaw la, klu ngn an asik nk sesak je..
sengal tul..
borak xhingat dunie..
slalu klu kitorg charlie angels kt opis, de je org len, so susah skit la., kekadang dinding pun berkate2 u olls...
tu yg dlm kete xhingat tu.. smpai signboard pun xnmpk da...hihihih
elok2 boleh smpai kl 1 jam, dekat 2 jam gak la..
jauh gile haku pusing..
malu aku bwk kete...hihihih
terbukti aku org kl yg taw jln kl je...
ok la tu.... bak kate adnan sempit, bese bro...heheheh

nota sempit: gambo xde lagi..
tggu tuan umah upload, br boleh cilok gamba aku yg meletup ala2 bibik ala2 cikgu tadika yg kayu...

No comments: