Wednesday, April 14, 2010

hobi baru ku

skang aku mempunyai hobi baru..
cuz da lame xpi tgk wayang..
so aku abihkan duit beli cd plak..

these start when i borrowed smallville from ******..
amek ko name xkuar..hahahaha

pastu bile kampeni asik bagi cuti panjang je, dan aku xde bende nak buat..
so aku pun gi kedai cd dan mencari cd heroes...
bile da start xbleh nk berenti, same cam bace novel..
same macam men puzzle...
same macam hobi2 aku yg dah bertukar berape ratus kali tu...hihihih
so now..
aku da kumpul heroes dari season 1 until season 3..
tapi bile aku check balik, xcomplete sangat rupenye cd aku tu..
so aku kene check balik la plak heroes ni..adeh..
tapi aku sangat seronok smpai brangan nak ade kose macam mereke sume...
season 4 da kuar, tapi aku skip jap cuz ade cerite lain yg menarik perhatianku..hihihih...
dalam heroes aku jatuh cinte dan tringin berdaten dengan sylar...hihiih

pastu aku lame xbeli smpai la aku tgk iklan kt tv citer ni..
nampak seronok je...
so when i'm started watch this dvd..
pergh, best giler siot...
menjilat jari gitu....syok sangat..
aku xsaba tunggu kuar volume 2 for this season... season 1 baru....
tapi memang exciting sangat la....
dan aku brangan nak jadi rachel wlupun kekadang aku nyampah ngn mulut die..
tapi cm same level ngn aku je...
mulut longkang...hahahah



yang ni plak...
aku xbape minat cite len kt AXN tu except for this n so you think you can dance....
memang la byk gile kt axn tu cerite cmni...
tapi bagi aku this stori len skit dari yg len..
yg len macam same je...
tapi disebabkan aku baru je berkawan dgn astro, so byk la aku missed out, so untuk memahami cerite ni, aku pun beli la season 1...
instead dari beli heroes season 4, aku beli la chuck...hihih
n now i understand la the beginning of the stori...
tgh kumpul duit nk beli season 2 plak..
hoh bile nak gaji ni...heheheheh
dlm chuck ni suke chuck la.. ngn laki adik die ke kakak die..pergh..
dapat tu...hahhaahah


ade satu lagi aku suke tgk..
ni cite kat 8tv xsilap..
lame dah..
trying to find this dvd..
tapi xjumpe..
suke sgt kt samantha..mmuahhhh..
dan brangan jugak nk jadi die...hihihi


baru pasan, rupenye aku suke cite zaman skolah..
tapi glee high school, the best year kt college...
same la tu...
klu korg tejumpe dvd ni..gitaw ye..
takat ni aku gi port aku xpenah jumpe pun....hoh sangat...

so far glee la yg paling aku suke sgt2...
lambat skit cuz aku xde starworld..
tapi korg tetap kalah ngn aku cuz aku da tgk cd ni nak masuk 3 kali..
smpai org kt umah hangin..hahahhahah
dah plasma tu aku yg beli, xkn nk jadi perhiasan pulakkan???hihihi
aku sangat xsabar tggu glee volume 2.. tolong la kuar cepat...

p/s: sanggup berembun, layan smpai aku digelar burung antu cuz berjage tgh malam cuz lyn dvd...
klu ade laki cmne la erk..sanggup ke i nk stay malam?? sile jawab kawan2....hihihi

2 comments:

MaszLaVista said...

i hate watch dvd...hahaha...aku suke desperate housewives jek..aku x paham nape ramai org suke tgk GLEE...geli je aku tgk bdk2 kolej tu...hahaha

rina is pink is sugitani said...

aku suke gleee..
aku menghormati kgemaran ko ngn bini2 yg terdesak aka gersang tu.....kikikiki...