Tuesday, July 22, 2008

arini x bengang da

best je bebuke semalam..
thanks to my mom yg bersusah payah mencarik kuih seri muke ntuk gwe...
xsedap, tapi ibu beli, telan je..
love u mom..
pastu time aku buke, ibu ngn api endon pun sebok gak..
alih2, api makan nasik goreng mancongkam,aku makan ibunye nasik goreng lak..
cam dorang pose skali lak..hahahah

semalam abih buke trus tetido..
nk layan ezora, asik sangkut2 je..
so aku pun lepak2 last2 tertido.
tapi sempat gak aku kunci jam kul 12..
poyos je, ade la terbangun2..
ntah pape aku mimpi..
sume cam siyell je..hahahaha
siap mimpi kene keja ngn india...
dorang ni pakai kain kaler ijau ngn merah..
muke memang seram gile..
takut aku..

baik ngn adik aku..
ntah pape mimpi aku tu..
memang cm siyel tul..


pastu de gak terjage, tgk kengkawan buzz aku kt ym..
sori guys..
sleep already..hahaha

aku trus tido smpai 6.30..hahahah
nasib time terjage tu aku pasang niat siap2..
klu x, x sambung la arini..

arini aku berjaye mengawal sifat amarahku..
tapi perut agak sakit la, pasal x sahur..
hope bleh tahan smpai maghrib..

No comments: