Wednesday, July 16, 2008

gamba masuk utan..hihih..

sori guys..lame x up..maleh nk taip, nk upload sebenanye..hihih
here we goes...gamba zaman kerancakan aku lu..

malam petame..
muke ceria sebelum gerak

markas simpan barang, sebelum masuk utan

pose sebelum tido..

hari kedue kedue..
hotel petame kami

hidupkan api..

pose sebelum jalan..

pose bangge nasik da masak..

orang KL cemarkan sungai kt taiping..wahaahha

hotel kedue kami

kat depan hotel

dengan shankar..hihih

aku nyelit..dimane2...

ubat gigi pun jadi..mangse kebulo..sori zul..hahaha

hari ketige
dengan Arwah Jeff..
cian die..
seminggu balik dari utan kene samun.. pastu meninggal..
Alfatihah ntuk arwah..
baik sangat arwah ni..asik kene buli je..
gwe ar tukang bekap die..
askar2 wanita

xkose aku nk minum air dari pokok ni..payau..

selepas aku memarahi instructor kerna mengganggu tidurku.. tido sesorang time ni..

hari keempat
aku meredah sungai..

bekerje keras menyiapkan strecther

omputih yg menjadi tawanan kami...

aku menjadi mandor bukan mandul..

aku sesorang..layanzzz

post ikut suke

pose abihhh

pose meriah

pose nangis

pose lagi..

pose maut..kakkaka

hari kelime
tunggu giliran..

air xmasak2..

mesorat tingkap..
minum kopi utan dulu

posing trakhir dalam utan

baru kuar dari utan..

markas simpan barang..

dalam bas ngn desmond..

dalam bas...


inila ceritera kami...

No comments: