Tuesday, July 29, 2008

my weekend

ok la..
atas permintaan ramai..
meh gwe cite..

my saturday
semangat ni, kul 12tgh mlm da cek online..
hish, dandan tu die maintenance lak.
pastu kul 5 lebih terjage, cek balik..
yeah..
makcik kayo...
so kul 9 lebih bgn, kemas bilik, mandi siap2..
kul 11 da kuar ngn ibu...
destinasi utame -
chowkit road..cokit roadddddddddd.....

masuk kat dalam tu da rase cam artis lak masuk situ...
asik kono switt jo..
tu bolum den jadi artis..
hampehgas tul..

yg ibu da ler jalan laju, aku ngn bwk troli...
penuh troli weh...
abih 3rat kt cokit tu..

pastu trus grak gi tesco ampang...
ibu x penah gi sini..
so sbagai anak mithali, aku pun bawak la ibu..wahaahahaha
singgah mkn kt secret recipe lu, pastu br membeli dan belah..
abih 3rat gak..
kesimpulannye...
dari kul 11 - 2 aku abihkan 6rat..
gile tul beli barang rumah..

dalam mase same, oluq pun smpai da..
gi jemput kt shell lepas zoo..
ganeh tu bapak die bawak kete..wahahahaah
so balik umah, borak2 sikit, mandi, siap2, isi minyak, cuci kete jap pastu trus gerak TAR..
kununnye oluq nk carik kain..
last2 aku yg beli 4 pasang..wahahahah
tapi murah2 je tau..
xkose nk beli mahal2 ni..
bukannye pakai slalu pun..
oluq beli selai..
pastu masuk kt satu kedai tu..
kunun2 nak beli tshirt ntuk ibu, alih2 akunye gak 3 pasang..
murah2 ko..wahahah
pusing2 punye pusing,
310 aku abih..
hebatkan?

rina2..ko memang hebat bab mengabihkan boreh..eh duit..hahahaha

No comments: