Friday, July 18, 2008

makan malam spesel aku semalam

wahahaha..terajin la plak update blog ni, terlebih sudah..
cam bese, kalau aku balik awal, call ibu lu tanye masak ape..
bese la, manje terlampau..wahahhaa
bengang je adik aku.. shah kt opis pun jeles, aku nak makan, order je ngn mak aku...hahaahahah
so gitau ibu aku nak balik makan, pasal semalam aku xlunch pasal wat keje cam org gile...
sampai umah die warning, jangan makan nasik lu..
aku da la kebulo..
so ratah je la peparu yg aku order pagi2 kat mak aku...
rupe2nye ibu wat macaroni goreng.. my favourite...
trus aku lupe kt nasik..
so macaroni style minang, makan ngn peparu ngn ayam masak lemak ngn daun salad..
nasib sambal xde semalam..hahaha
ni die....
macaroni minang..


aku yg tersenyum riang kekenyangan...kekeekekek

No comments: