Friday, July 4, 2008

ceritera arini...

arini dari kul5.30 - smpai kul 7 meeeting ngn bos..bohsannye..
bukan pe, die cite pasal kawen..kakakkakaa
cian lak tgk shah, dipakse mencarik calon..
padan muke lu...
rupe de pun xde orang nak..memilih sgt...hahahah
die tanye gwe, kaber line cemerlang la..
mane die tau aku da single..hahahaha
add je kt fesbuk, tapi usha status aku..kkkikkkik

best gak dgr cite kawen die, tapi skang aku lum ke arah tu....
bile?
ntah..
xnak ke?
nakk, tapi...

the true is, kekadang jeles gak tgk org bemanje2 depan aku, especially ila ngn azam..haahha...
ade ke nk manje2 depan aku..x saspek tul aku ni no 2...hahahah

tapi bile sesorang, xde la rase sangat..
de gak tringat kat die, bersalah kat die...
ini jalan yang aku pilih, so go on je la..wat can i do...hihihi

tapi best weh single..
jalan je keje aku..
duit pun laju je..
kaakkakaaka...menghitung ari da... lagi 22 ari..hahahaah

eh lupe, arini besday rahizi...adik tiri gwe yg sengal tu..
hepi besday rahizi yg ke 5...tue da ko..
cian ko ji..xpelah...nnt da kaye aku tolong ko ye jawa..hahaah
die spesel sikit pasal die minang + jawa = mija....hahahaha
sok ar carik present ntuk die...
kene korek tabung lg ler...

budak ni dr kecik aku tgk, time kecik, sikit pun xmo mkn, nk netek je keje..
badan pun cam tong drum..
skang ni, halus je...
yg best tu, die ikut mate ayah..
same cam gwe..tapi die ni gelap..hehehe



ibu dgn budak bername rahizi...ni besday ibu, tapi die sibuk nak interprame..

No comments: