Monday, July 21, 2008

wajar x aku bengang

pertame
bese ar jem..
aku tahan lagi..
org bawak cam setan..

kedue
ngn dak linen..
dak parttime..
ni bukan sekali die lembap, tiap kali aku amek baju, lebih 3 kali aku kene gitau no bape, nak ape..
adeh panas tul ati aku ngn dak ni..

ketige
aku mintk tolong shah call contractor, die xmo..
aku da la kene anta surat ni, mintak tolong die call pun xboleh..
satu ari aku xbetego ngn die

keempat
bos aku, cam bese..
meroyan die da datang..

kelime
aku gi anta surat..
punye blagak receptionist kt tower 2..

keenam
bos aku lagi..
memang aku sakit ati tul ngn die..

pastu aku ajak roby, teman die gi klinik..
da aku pose..
lagipun memang aku nyampah tgk muke die arini..hihi

ketujuh
sibusuk yg paling bangang aku penah jumpe..
aku siap wt note, sign kt form tu ngn buat copy ic die.......
die bleh xwat copy ic..
adehhhhh...bengangnye aku..
apsal ko bangang sangat ni??
da ler die offday arini..
memang bikin hot tul la..

kelapan
masuk opis tenet lak slow..cam siyel..

kesembilan
xde ape..saje je nk bengang...waahha

sesungguhnye org briman seperti aku memang sering diuji..hiih
saba ye rina..
balik kang tapau mancongkam..

No comments: