Monday, July 7, 2008

n3 ntuk jbriot

upenye aku xup lg..kikiki
28hb jun, aku gi jb..xde kereje...kikiki
disamping menghabiskan duit2 aku tu...hihi
naik bas kul 3, kat kul 8 smpai...
sepanjang dlm bas aku tido ngn bace magazine...da la boku..
org sebelah tego aku wt xdang je..
xhemsem pun aku nk lyn..kikiki

smpai sane madey jemput, pastu tggu ila jemput kt stulang..tergendale sesi makan aku japp.

ni ar madey..jiran aku time studi kt poli jb...

so blk umah ila,aku tido kul 12 lebih..
sok tu kul 11 br bgn...wahhahaahah
truk tul pangai..da bgn, tp aku segan lak nk bgn, tgk cm bz je kt luar, aku pun bepure2 tido ar..kikikik
kul 1 kot kuar, jumpe la dak paling pemalu dlm dunie..
nyorok tepi pokok die... name die zie..kakaka
so ila ngn supirnye bawak la tetamu2 die gi jusco tebrau..
ekceli kitorg jln2 kt parking je lame..hhhhsahahaha
smpt gak aku menibai sweater krane xmo sjarah brulang lagi...
gi mkn pizza, pastu gi men boling..
fes frame mestila tetamu menang, pastu aura aku maleh men dtg..kikikikik
so xmenang la..
kang aku menang lagi, kompom dorg xbg aku blk...hhahahha
so abih tu, dorg trus anta larkin..
amek bas kul 6, balik kl..
da la terkene tiket 40..siot tul..
dlm bas aku duk sebelah pempuan india..adeh, kecoh nk mampos..
aku pasang handfree aku, pastu aku wt xdang je ngn die...hahahah
gi mam kt ko..
dlm aku tertido, boleh terjage dgr sore die yg amat xsedap tu..sial tul die...
smpai2 nk dekat kul 12...trus blk umah,n sleep...


ni aku ngn zie..beri2 the shy gurl..asik kene buli je..kikiki


ni ar madu aku ila a.k.a. kaki buli sepertiku..kekekek
comel je dorg ni...daten bwk anak buah..cam zaman dolukala..hihihih...
aku nk heret sapo, adik aku yg last da abih form 5...
org pun takut nk ajak aku daten klu tgk adik aku yg cam jembalang tanah tu..kiki

ni la adik aku yg itam lg mengkilat tu lg ler panjang...
mak aku suke tgk giraffe time pregnantkan die...
nape la mak aku xbrangan nk anak cm aishu ke, ratu cantik ke time pregnant aku???kikikik

anyway, trimas korg..lap u....

No comments: