Friday, August 15, 2008

abg aku

die ni pendiam la dalam kitorgnye adik badik..
tapi orang kampung, org kt melati kt sekolah die sume kenal..
gile, glemer gak abg aku..
aku ni xglemer pun cam die..

abg aku de gepren..
mude gile, baya api..18tahun..
dak kecik ni slalu crk aku, klu die call iwan xdpt..
dan dan aku jadi org tgh..
cian aku..

yesterday die ngadu kt aku..
cian lak kat abang aku yg sorang ni..
gepren die wt hal..
xpadan kecik tul budak tu..
de kakak, artis katenye..
tapi artis xglemer kot..

parents dak2 tu suke abg aku, kakak2 die dolu ok, sorg je x.
skang yg x ok tu bekap abg aku, yg pelakon tu bengang ngn abg aku.
ape ntah dak kecik tu kencen die..
xpasal2 abg aku jadi mangse dak kecik...


tapi bleh tahan gak abg aku ni..
awek sume bleh tahan la muke dorg..
padahal abg aku ni simple gile..

tapi dak tu pun ape erk..
suke2 die je nk kutuk abg aku..
die xtgk aku yg meletup ni lagi..
klu jumpe mau aku bg die mkn slipar aku..
xpadan kecik tul..
kamben punye pempuan..

No comments: