Saturday, August 23, 2008

one more..hihi

syahdu lak aku malam ni..

bout my brother, si kembar yg big stubborn..
ajip, name manje die...

mak aku ni name omputih, aku rase x..
tapi die rilek je aku tengok..
aku lak kecoh..hihih

adik aku ni kapel ngn dak penang, baye aku..
tapi die tue lagi..
aku kan awet mude..hihi
ok la dak ni..
bleh la, aku kan peramah..
sape je aku layan..
tapi kalau da ari2 aku ngadap muke die, aku pun naik nyampah..
aku xkesah ko nk lepak petang2 pas keje, tapi pe ko bikin, klu ko duk bermastautin dalam umah ni..

aku pun bukan la tahap alim, tapi klu nak wt pape pun jgn la kt umah..
know what i mean..
nak wat keje jahat kt luar..
sekali sekale xpe...wahahaa

so there is 2nd time aku tego die, n that day lak aku panas ati ngn kembar die yg pempuan tu, so aku cakap lepas je la..
tapi due2 ekor kembar ni memang same, due2 gedik...
due2 keras kepale..
memang tul korang ni share satu pewut..x was2 lagi..
yg pempuan tu aku bengang pasal... we call her aby..
aku mintK NO ACCOUNT DIE nak tensfer duit..
she ask me to wait, n i queue like a shit kt maybank klcc, da ler ramai nak mampus..
mane aku xhangin..
bukan aku mintk duit die, tapi aku nak bagi duit ler ngok..
kate bijak sgt, no akaun sendiri xkan xhingt..
so jawapannye memang aku xbank in..
aku suh mak aku wat sendiri..

yg jantan ni lak..
aku cakap ngn die aritu, elok je die jalan, die tolak pale aku dari belakng..
is him older than me or wut?
xrespek langsung aku ni kakak die..
aku xsuh ko panggil aku kakak, mintak duit bagi time ko studi dulu, da kire baik..
just respek ur mom, family, atuk nenek je..
aku kepit ngn amat dolu pun xde la naik moto bedue depan atuk..
paling pun die cmpak aku kt umah sewe..
xnampak pun dr umah atuk..

so now, die x tego ngn aku..
quit long time gak..
n i thought he have poblem with me only, rupenye ngn ibu pun die xtego..
n now die gitau kt api nak pindah kuar...
since die da keje kt Mara..
blagak nak mampus, tapi sen tarak gak...
n mom asik salahkan dak ati tu..
for me, ati tu xsalah..
tapi da pangai dak ni memang degil nak mampus..
biar die rase idop susah, tanggung idup sendiri, tapi jgnla smpai xtego ibu..
n don't make our mom cry for us..
dose besa tu..
hope ahad ni de good news for all of us..

ni muke wanted ni..

kesian aku tgk ati ni gak kekadang..adik aku tu da ler player xgune..kekeke

* i miss memory when we are family..
* susah payah same, but we still in same line n in our mind, we are family...
* when can i get this thing happen again... Insyaallah.. oneday.. i hope..

2 comments:

Khaisya said...

gambo adik ko ke?

rina is pink is sugitani said...

adik aku ngn gf die la..
tue kn muke die?
jgn gitau org, adik aku de gigi palsu..
klu x, die xhemsem...hahaha