Monday, August 18, 2008

huh..bz balik ler

today nye cite cm bese..
malam tadi tido agak terganggu cuz my mom got high fever..
suspected dengue kot..
tapi today cam ok je,siap masak air panas ntuk aku.
hope sehat cepat...

ekceli..ishh..susah nk cite..


arini keje pun ngular je cm bese..heheeheh..
n for a first time after 4 to 5 month, aku gi makan kt cafe..
mee kari lak tu..hahahha

senget da aku ni..
sejak bile makan santan pun xtau..


sok aku akan kebizian..








ape lagi..
kempen derme darah ar..
huh..
aku x register name suda ade, boleh??
siot nyo kak mon..
mandai die je..

layan je la..
pastu aku yg liaise ngn Pusat Darah Negara nye team sok..

abih ler ko ngok, xde geng sok..hahaha
layan la aceh gilo tu..

2 comments:

shafa said...

Bahaya tu kl suspect dengue...memang demannya sgt teruk laaa kl kena..tapi kl dah sihat tue ok kot kan, InsyaAllah.

rina is pink is sugitani said...

da ok da arini...
ibu rina da bleh gedik da...hahaha