Wednesday, August 6, 2008

bile la aku nak jadi cmni....


pagi2 bile aku gi tuka baju kt locker room, aku tgk dak2 ops, catering sume sibuk menouch up muke, ngn dak culinary pun menouch up muke, bile la aku nak jadi cam dorang erk?
kak yus yg cun mekap betambah cun...
kecik yg gengster tu pun da pandai pakai eyeshadow...hahahahaha
zehan yg gile pun mekap gak..
bile kuar ngn kengkawan komputer, nmpk sis don yg amat bergaye tu, ish jeles la jugak..
cun je die mekap2..
kekadang x..hahahah..sori sis...
but the truth is especially bile tgk gamba u, pakai bedak x match..
ilang seri..

kekadang tringin gak nk touch up2 ni, tapi kemalasan yg bermaharajalela menyebabkan aku maleh..
last2 sume menatang ni duk dalam beg, jadi perhiasan..
gi keje pakai lip ice je...hahahah
tu yang susah bile dari kecik bergaul ngn org jantan ni..
perangai pun cm dorang la..
huruhare cam baba huruhare..

xdapatku bayang aku menjadi wanita sejati...hihihi
cmne la gamaknye erk??

4 comments:

PaNcAk3 said...

wakaka..
skang aku pn da terjebak beli2 mekap ni link,tp pkainye x..huhu

rina is pink is sugitani said...

link..ko pakai ler...mesti lagi cun..

PaNcAk3 said...

huh..xkose aku..
ko r pkai

rina is pink is sugitani said...

ko ler pakai lu..
ko kn lg tue dr aku..hahahaha