Saturday, August 16, 2008

arini nye cite

arini keje dengan penuh lemau smbl membace gosip, nasib aku ingt nk anta permission to work kul 12..hihihi

kul 12.50 siap2, tuka baju kurung, nk gi wedding kak lina..
bese la,aku mesti jadi co pilot zehan mok tu...
kak aida yg kecik, halus tu bwk kete cam pelesit gak upenye..hahahha
xsangke tul ulat hijau tu, fuhhh....
ngn zehan aku xgoyang naik, klu ngn kak aida, mau aku jerit cam kamben...hahahaa
so letak kete k.aida kt tepi kajang tu, grak gi paroi...

xdo la jauh sgt klu ikut soromban pun...
xtau soromban tu tompek den main guli...
banyak gak kenangan den di soromban tu..hihih
bese la, time dok sopang, itu je la mall paling dokat..
terminal one tu da canggih sgt da time tu...
banyak balak2 kt situ..wahahaha

mase kitorg smpai dengar sore sumbang kak lina, but she's pretty la jugak..
umo 34 tau..
husband die xsempt lak nk intebiu..
wedding photographer is laki kak lien, ingat x yg tgkap gamba KKP08 kitorg..
yg cun melecun tu....
so cm bese aku mesti la nyelitkan..hihih

aku yg kebulur ni xtengok ape da pastu...
nmpk plak gulai robung ngn porut, umak aih siap tambah lauk la, bukn nasik, pasal kak aida da letak banyak...hehehe
pakai tangan ari ni aku makan..
klu x, xkose kt luar umah nk pakai tangan...
tapi memang sodap la..

n hamper pun cun..
fuh..
siap dpt muffin, one candle, telur rebus in unic purse n coklat muke perantin..
wargh, die bajet die artis ke..hahahaah

cekelat yg bajet cam artis


so abih makan, balik ketupat..hihih
gi lepak umah zehan, ape lagi jumpe bf kecik ar...
hihiih
2 minggu xjumpe die..cute tp da botak..
pastu dorg ajak gi the curve lak..layan...

pose petame - die tunduk

pose 2 - die geleng

pose 3 - garu muke lak

pose 4 - baru jadi (gwe rap beb)

budak baik duk dalam stroller

ngn ami die yg ame mok...hahahah


p/s: an, pinjam anak ko jd model blog gwe..hihihi..eh ko pun nyemak gak..

No comments: