Tuesday, August 19, 2008

huh..settle..amin

lege yg tramat lege..
it was wonderful moment when something we plan has been successfull..

best gile...
78 org derme darah arini..
walaupun aku x dapat menjoinkn diri, klu x mesti 79 org..hahahh
mane la aku tau, da 2 ari makan ubat batuk, tapi belah pagi..
tekak kering..
byk cam gajah pun xcukup air..hahaha
lomak jo banyak ni...

lantak korg yg lain jeles tgk aku xbleh wt donation..hahaha

aku kt situ selain committee yg berbaju merah (t-shirt baru lagi beb)...
menghuruharekan keadaan, makan beskut cekelat, minum melo, amek gamba org..
so posing aku xde la byk sgt pasal camere kt aku, klu kt org lain, da mengelenyo aku kt situ...hihihi
rugi2..tapi do gak sekeping due poloh keping gamba aku..kikiki

sempt gak aku menggedik cek aku darah jenis pe..
korang teke...
klu tul, aku banje jco donut half dozen..de bran??kikikiik

opis pun masuk sengah jam je..
nasib bos aku mc, so memang xjengah opis lgsg aku ni..hihihi
cabut pun awal...
abih je dorg ni kemas, amek gamba, anta dorg kt van..cabut..
xtunggu da...

ibu aku da ok..
ingt arini nk blk nk tolong kemas umah, tapi tgk umah da cun, so tebongkang la depan tivi...
layan ezora, conan pastu mandi..
ni skg..
tengah naip ler ngok..hhihihi
nk cek pape yg patut..
pastu aku nk diet balik la..
mok sgt ni....

adeh, lupe nk cakap..
arini aku jumpe huruhare ngn pak die ngn anak sedare die...
dorg gi aquaria..
berlari2 manje aku ke aquaria tu...hihihih
lame siot die dalam tu..
ntah pe die wt pun xtau..
korg rase die wtpe?
skodeng ikan mandi?skodeng ikan makan?..ntah ler...sok nanti nak tye die, pasal die kate de second group..
die bawak geng daaaaaa...wahhahhaha

No comments: