Thursday, August 7, 2008

for our members, mozella@denoso

hope ko cepat sembuh eh..
korang, jom la kite doakan denoso cepat sembuh..
cian die..
denoso, aku curik gamba ko jap..

denoso ni best, kepale gile2, sengal cam aku gak..
tapi die punye ati gadis lebih sikit, aku ni ati batu..hahaha
mule kenal kt amnet,
meroyan kt bod artis selalu..
pastu jumpe kt luar..
n best part waktu die jumpe dak2 putsal, cian die dipermainkan..
tapi die memang sporting..
anyway, moge ko cepat sembuh ye lalink denosoku dan kawen bersame abg rambut panjang yg tersyg...
lapppp u!!

1 comment:

MaszLaVista said...

adeh..penatnye pink..
demi mencarik kembali entry yg ko bikin khas untuk aku, maka dengan itew aku mencariknye 1-persatu..
thanx, neway aku dh sehat dn nk kawen dh pd 9 nov nie..
silekan dtg yer beramai2..tlg aku wakilkan menjempot geng2 amnet mane yg kenal aku..sbb aku dh lupe pasword daa..kuikui..