Wednesday, September 24, 2008

adakah ujian untukku arini?

huh,,,
aku xtau la nape arini aku asik di uji je..
tapi memang aku manusia biase yg xdapat menahan diri dari membuat dosa..

mule2 pasal ayam katik tu..
die call beberape kali, xkose aku nk angkat.
pastu call xtension bos aku, jgn arap ler aku nak angkat, da tau tu kompom die..hihi

tengari td kan aku gi klcc, pastu aku rase len macam..
tibe pewut aku sakit..
fuh, kompom ar ni, bespren da dtg..
aku pun standby beli wafer kegemaran aku tu..
balik cek, alih2, xde..
apsal pewut aku sakit..pandai drama rupenye..nasib iman aku kuat..
aku da beli wafer tu so jadi perhiasan je la..
da bau semarak satu opis..arghh, aku diuji..

balik td da kelam kabut, so aku lupe nk bwk balik..ihihih
sok ler aku buang, membazirkan?

berbuke lak aku nk gi restoran sabak, nk makan stimbot..
aku try gak carik web, tepon restoran ni, tapi xjumpe..
so xbook la, ingat nk walk in je..
full lak..suwei tui..
pastu gi la kt nasik dagang ulik mayang erk name die...
aku da ler bengang xdapat makan stimbot, pastu de makcik ni amek kuih sikitnye lembap..
pastu aku rase aku cakap xkuat, aku cakap ish, lembap..
upe2nye die dengo ko..ngn laki2 die skali dengar..wahahah

selalu klu aku cakap, org xdengar..
pelik lak aku..haahahah

sikit aku xpandang 2 ekor tu pasai aku da segan..ihihih

sekali time aku amek lauk, pakcik tu dtg kat aku..suh marah org lain yg lembap..
cam fak(bace dlm ati,pose korg kurus, tanggung sendri) je..
nasib bini ko xkene fak (same seperti dalam kurungan diatas)tadi..
fuh, sakit tui ati aku..
padan muke kene maki ngn aku..
yg gi amek kuih tehegeh2 tu nape..ingat kedai bapak ko ke? eh, aku marah ni..huhuh

pose aku arini bukan takat kuruih kering, cikeding cam sqiqu da...hahahha

abih buke,aku terus rush gi carefour..
tujuan aku nk gi beli peti ais ntuk mak aku..
punye la lame tggu dorg tgk stok, rupenye xde..
ala, aku nk peti ais yg slim cam aku..adehh..xdo lak..
tepakso la den amek yg gemuk cam zehan tu..wahahahaah
utang la, cash mahal weh..1749..aku da ler bulan ni nak settle utang byk..hihi
aku lak xde kad aeon, call abang aku, pakse die gi carefour wangsa maju..hahahaha
jahatkan?
cian abang aku yg kuruih kering tu xdapat daten..
nasib la da buke, so nak maki xde pape kan..
dr pas buke smpai kul 9 sengah aku kt carefour tu.semalam pun same gak..
cmtu aku boleh ganti mawi la jadi duta carefour..
ari2 carefour tgk muke aku..hihihi

so peti ais ni sampai sok..
mak aku ler tu tukang rasminye ngn api indon..
mintak2 die xpengsan la tgk peti ais tu, besa dari sebelum ni..hahahaha
so inilah adiah aku ntuk mak aku rayo ni..
tu bolum den gi shopping barang2 ntuk jamu kawan2 dorang dtg umah..
baru aku perasan,rupenye aku jarang bawak kawan datang umah rayo..toruk den ni..hahahaahh

aku ingin berterime kasih ngn si die yang sudi membantu aku menyurvey peti ais dalam 2 ari ni...kikikik..ailapu..
kuruih die ikut aku jalan laju cam power rangers kaler pink..
dan juga bantuan kewangan yg dihulurkan tadi..
sok aku baya balik la, tggu cek claim aku clear..hihih

p/s: zie, sape kate blog xgune..begune tau,aku yg marah cam kingkong perempuan tadi da mampu tersenyum balik...hihih..time kasih vitagen pepel yg byk membantu saye yg kekeringan tekak...ailebiu toooooo...

ya Ampun, lupo den nak amek gambo peti ais yg telah berjaye menambah list utang2 aku..sok2 la bile die da tinggal kt sg mulia yg mulia ni...

No comments: