Wednesday, September 3, 2008

beruk ni wt hal lagi, ndon aimeshu

semalam aku da tertido dalam kul 10 sengah camtu..
pastu dalam kul 11, terdengar sayup2, sore api indon ngn beruk yg wt hal aritu..

gado pasal moto..
moto yg api indon pakai skang ni, kitorang sume tongtong reramai baya deposit, tapi beruk ni kuar lebih sikit..
skang ni, die pakai moto tu gi keje, api indon kene bawak kete burok die tu.
n monthly payment, api yg baya sendiri..
api suh beruk ni baya, die xnak..
ni lagi sorg syilake..
cian adik aku yg sorg ni, die susah sikit..
kitorg dolu byk ayah yg sponsor..
mewah la idop..

skali aku dengar die suh api indon, bg balik 400 ratus duit die..
memang antara adik bradik kitorg sume, die yg plg cam siyell..

aku sempat msg api, jgn layan die..
sok2 kite carik duit, bagi duit beruk tu balik..
pastu aku dengar bunyi moto kuat, kuar dari beranda..
aku try call xangkat..
pastu aku tetido blk..
pagi sahur die xde..
ni nk dekat kul 12 pun xblk..
2 malam ar die xde..
call xdapat..

ndon balik ar, indu kt ko ni...



aku sorg je ngn yg pggl die ndon, kengkawan panggil gadap. kt umah panggil api..
die tinggi, kurus kering,muke ala negro sesat...

cepat la beruk ni brambush..
mencik aku die wt adik aku cmtu..

2 comments:

Anonymous said...

macam muka gelimat pun ada sikit2

-kamen

rina is pink is sugitani said...

hahahaha

comel jugak la muke indon ni erk..hihih

aluu pakcik!!!